The Global Language of Business
KK

Обувная продукция

Обувная продукция

2019 жылғы 29 наурызда Еуразиялық экономикалық одақта тауарларды сәйкестендіру құралдарымен таңбалау туралы келісім күшіне енді. Қазақстан бұл мәселе бойынша ЕАЭО-дағы негізгі сауда серіктесі - Ресейге қатысты белсенді емес ұстанымға ие, бұл жұмыс 3 жылдан астам уақыттан бері жалғасуда.

                                                        

Ресей Федерациясында аяқ киім өнімдерін таңбалау бойынша эксперимент 2018 жылдың 1 маусымында басталды және 2019 жылдың 1 шілдесіне дейін жалғасады. Қазіргі уақытта таңбалау процесінің барлық негізгі компоненттері сыналды, мысалы: код жасау (келесі топтардан тұрады: GTIN, бірегей сериялық нөмір, сыртқы сауда қызметінің 4 таңбасы және тексеру коды), кодты шығару, кодты басып шығару және қолдану. Ұшқышқа 3 миллионнан астам кодтар шығарылған 200-ден астам компания қатысады, олардың 95% -ы импорттаушыларға беріледі. Сонымен бірге, тұтынушы қаптамасында, тауардың жапсырмасында, сондай-ақ аяқ киімнің өзінде коды бар мөртаңба қолданылуы мүмкін.

Таңбалау тәжірибесіне қатысу үшін:

- GS1 қауымдастығымен шарттық қатынастар;

- MDCT белгілеу үшін ақпараттық жүйенің операторымен келісім;

- шығарындыларды есепке алу қондырғысының, жұмысты бақылау станциясының (СӨЖ) және DataMatrix коды бар жапсырмаларды басып шығаруға және сканерлеуге арналған жабдықтың болуы.

MDCT-те түсіндірілгендей, эксперимент барысында өндірушілер немесе импорттаушылар аяқ киім қорабына немесе тауар белгісіне екі өлшемді сандық кодты шығарады DataMatrix, ол аяқ киімнің әр жұпының барлық жолын - өндірістен тауарларды айналымнан шығаруға дейін қадағалайды.

Ресей тарабы ұсынған ақпарат негізінде таңбалау кодын алу және оны қолдану процесі келесі алгоритмге ие:

СӨЖ-де белгілі бір таңбалау кодтарына тапсырыс жасалады (бұйрықта барлық қажетті ақпарат бар).

Тапсырысқа жауап ретінде басқару жүйесі алынған таңбалау кодтарын алады, олар содан кейін DataMatrix форматына ауыстырылады және басып шығарғаннан кейін әр аяқ киімге қолданылады.

Барлық келесі жұмыстар таңбаланған өнімнің өмірлік циклі туралы ақпаратты сканерлеу және таратумен байланысты. Өндіруші маркаларды шығарады және айналымға енгізеді, дистрибьютор тауарларды қабылдайды және жөнелтеді, ал бөлшек тауарлар онлайн-кассалар арқылы айналымнан алынады.

Cookie файлы на сайте

Мы используем файлы куки, чтобы пользоваться сайтом было удобно